دستگاه های تصفیه آب خانگی،نیمه صنعتی و صنعتی

دستگاه های تصفیه آب خانگی،نیمه صنعتی و صنعتی

اسپرینگ واتر Spring water و پیورست واتر Purest water دو گروه فنی مهندسی از شرکت تولیدی آذین گستر نیوساد در زمینه تولید ، فروش و خدمات پس از فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و صنعتی هستند. افتخار دارند برای توسعه سلامت عموم هم وطنان در سراسر نقاط کشور امکان استفاده از آب سالم آشامیدنی تصفیه شده را برای مصارف خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی فراهم سازند. به این منظور، مساعدت هایی در قالب ارائه تسهیلات فروش اقساطی بلندمدت تا 10 ماه و بدون پیش پرداخت فراهم شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل فرمایید :

فروش :
09193678466 و 09193678465- 05138437704

خدمات پس از فروش :
09150061329 - 05138456205

مدیریت - مهندس یوسفی :
09020061326 - 09150061326

متعلقات و فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی

دوشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۱۰ ب.ظ

(فروش اقساطی دستگاه های تصفیه آب بدون پیش پرداخت با روزی 2500 تومان)



مراحل مختلف کار دستگاه های تصفیه آب 6 مرحله ای

 

مرحله اول : فیلتر کارتریج رسوب گیر پلی پروپیلن 5 میکرون (5 Micron polypropylene sediment filter): ذرات معلق موجود در آب را به خود جذب و از ورود آنها به مراحل بعدی ( بویژه وارد شدن به ممبرین دستگاه R.O ) جلوگیری می کند .

 

 

مرحله دوم : فیلتر کارتریج کربن اکتیو دانه ای (Granular Activated carbon filter) : وظیفه جذب بو و مزه های نا مطبوع و نیز حذف مواد ارگانیک و مواد شیمیایی ، به ویژه کلر را از آب به عهده دارد .

 

 

مرحله سوم : فیلتر کارتریج کربن فشرده (Block Activated carbon filter ) : ضمن جذب مواد شیمیایی آلی (organics ) در تکمیل مرحله دوم عملیات تصفیه درصد بیشتری از مواد شیمیایی و کلر آب را حذف می کند تا فیلتر ممبرین دستگاه R.O عمر مفید بالاتری داشته باشد .

 

 

مرحله چهارم : فیلتر ممبرین (غشای نیمه تراوا )(Semi permeable Membrane ) : اکثر املاح و نمک های محلول در آب (Dissolved ) را با استفاده از مکانیزم اسمز معکوس ، از آب حذف می کند.عمده باکتری ها و میکرو ارگانیسم ها نیز در این مرحله و توسط فیلتر ممبرین قابل حذف می باشند . ممبرین مورد استفاده در دستگاه می تواند پنجاه گالنی یا یکصد گالنی باشد (حذف مواد شیمیایی ، فلزات سنگین ، نیترات و نیتریت)

 

 

مرحله پنجم : در این مرحله با استفاده از یک فیلتر کارتریج کربن فعال خطی ، آب خارج شده از ممبرین که در مخزن تحت فشار آماده مصرف می باشد ، از فیلتر کربنی عبور کرده و از نظر بو ، طعم و مزه ، مناسب آشامیدن می گردد.

 

 

مرحله ششم : آب تصفیه شده در این مرحله و قبل از مصرف از فیلتر مرحله ششم عبور می کند که این فیلتر خطی می تواند ، با توجه به مدل دستگاه از نوع فیلتر مواد معدنی زرد (mineral ) و یا فیلترORP ، که PH آب را تنظیم و آب از حیث مزه و طعم مناسب آشامیدن می گردد و به قلیایی شدن آب کمک می کنند ، باشد فیلتر ORP (در مدل های WS1250 ORP و WS1250 OUV ) قابل نصب روی همه مدل ها می باشد .

 

 

مرحله هفتم : ضدعفونی با اشعه UV ، جهت استرلیزه کردن آب و از بین بردن ویروس ها ، باکتری ها و کلیه میکرو ارگانیسم ها از این فیلتر استفاده می شود .(مدل WS1250 OUV) و قابل نصب در سایر مدل دستگاه های زیر سینکی می باشد .

 

 

مزایا :

ضدعفونی شدن آب در همان لحظه تابش 

عدم تغییر خواص شیمیایی و فیزیکی آب

بالا رفتن میزان شفافیت آب

سازگار با محیط زیست

 

فیلتر نانو سیلور (نقره فعال ): فیلتر نانو سیلور دستاورد شگرف علمی از نانو فناوریست که در عرصه های مختلف پزشکی و صنایع مختلف از جمله سامانه های تصفیه آب به کار می رود .

 

 

از ویژگی های این فیلتر می توان توانایی بالای آن در از بین بردن باکتری ها ، ویروس ها ، قارچ ها و همچنین خاصیت آنتی اسید بودن آن را نام برد . این فیلتر در مدل کیسی 100 گالن (WS6100 CDN ) به صورت پیش فرض وجود دارد و قابل نصب در سایر مدل های واتر سیف می باشد

تأثیر بسیار سریع و زیاد

غیر سمی و غیر حساسیت زا

سازگار با محیط زیست

آب دوست بودن

 

بخش دوم : سایر تجهیزات و متعلقات اصلی دستگاه تصفیه آب

 

علاوه بر فیلتر کارتریج های PP و کربن و ممبرین و پوسته های مربوطه ، در یک دستگاه تصفیه آب خانگی تجهیزات زیر نیز به کار برده شده است :

 

1 ): پمپ آب فشار قوی

 

 

2): ترانس کاهنده

 

3): شیر برقی

 

 

4 ): شیر تنظیم TDS یا شیر MIX

 

 

5): نمایشگر فشار

 

 

6) : شیر یک طرفه کنترل آب تصفیه (شیر سوزنی)

 

7 ): کلید کنترل فشار بالا

 

 

8 ): کلید کنترل فشار پایین

 

 

9 ): شیر کنترل جریان پساب

 

 

10): شیر یک طرفه کنترل آب تصفیه

 

مشخصات و نحوه کار اجزاء و تجهیزات اصلی دستگاه

 

1): پمپ (RO pump ) : برای تأمین فشار مناسب آب خام اولیه برای ورود به ممبرین به کار می رود . فشار معمول ایجاد شده توسط پمپ ، بین 80 تا 120 psi می باشد .

 

2): ترانسفورمر (Transformer ) : تبدیل برق 220  ولت به 24  ولت برای تأمین برق مورد نیاز پمپ  ROرا به عهده دارد .

 

3): شیر برقی (Auto shut – off valve ) : در مواقعی که برق و یا جریان آب قطع شود ، آب ورودی به سیستم را قطع می کند .

 

4): شیر تنطیم TDS  یا شیر  Mix : برای افزودن املاح آب تصفیه به کار می رود و بنا به طعم ، مزه و ذایقه قابل تنظیم می باشد .

 

5): نمایشگر فشار (pressure gauge) : به منظور نمایش و کنترل فشار آب خروجی از فیلتر های سیستم پیش فیلتراسیون طراحی شده است . در صورتی که عقربه فشار سنج از 20 psi  کمتر باشد ، بایستی نسبت به تعویض فیلترهای pp و کربن اقدام نمود .

 

6): شیر یک طرفه کنترل آب تصفیه (شیر سوزنی ) ( check valve) : شیر یک طرفه برای کنترل جریان آب تصفیه از ممبرین به طرف مخزن تحت فشار و جلوگیری از برگشت آب به طرف ممبرین به کار برده می شود .

 

7): سوییچ (سنسور) فشار بالا (High pressure switch ) : قطع و وصل به موقع و اتوماتیک برق سیستم را در مواقعی که مخزن تحت فشار به طور کامل با آب تصفیه ، پر شده باشد ، به عهده دارد . ( جهت عقربه های ساعت برای افزایش فشار و برعکس برای کاهش فشار می باشد ) حساسیت فشاری سوییچ کنترل بر روی 38 psi (قطع جریان ) و 32 psi (وصل جریان ) تنظیم شده است .

 

8): سوییچ (سنسور) فشار پایین ( Low pressure switch  ): جهت قطع و وصل اتوماتیک برق دستگاه در موقع قطع و وصل شدن جریان آب ورودی و یا کاهش فشار آب خام به کار می رود ( توجه شود که سوییچ در فشار بالاتر از 5 psi  روشن و در پایین تر از این فشار ، پمپ دستگاه را خاموش می کند )

 

9): شیر کنترل جریان پساب ( flow limiting valve) : برای کنترل جریان فاضلاب (پساب ) خروجی از دستگاه و جلوگیری از هدر رفتن آب عمل می کند . کنترل جریان خروجی بر روی min)/( 300 ccتنظیم و ثابت شده است .

 

10): شیر یک طرفه کنترل آب تصفیه : جهت جلوگیری از برگشت آب به شیر میکس استفاده می شود .

 

 

 

بخش سوم : قطعات جانبی دستگاه تصفیه آب

 

 

هر دستگاه تصفیه آب water safe دارای اتصالات و قطعات جانبی می باشد .

 

1): شلنگ 

 

2): شیر گازی قطع و وصل آب خام

 

 

3): شیر مخزن (پلاستیکی )

 

 

4): سه راهی کروم استیل

 

5): شیر روسینکی

 

    

 

6 ): کمربندی فاضلاب

 

7): آچار پوسته

 

 

8): مخزن تحت فشار




برای مشاوره خرید با ما تماس بگیرید.

09193678465